رفع مشکل کارخانه بسته بندی آب جم توسط دادگستری
رفع مشکل کارخانه بسته بندی آب جم توسط دادگستری

ندای استان: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضایی استان به مشکل پیش آمده برای شرکت کارخانه تولید آب آشامیدنی در شهرستان جم ورود و مشکل بانکی آن را رفع کرد.

به گزارش ندای استان،مهدی مهرانگیز اظهار کرد: بر کارخانه تولید و بسته‌بندی آب آشامیدنی شهید روایی شهرستان جم دچار مشکلات مالی با یکی از بانک‌ها شده بود که طی نشستی با مسئول کارخانه و نماینده بانک، بنا شد بانک مربوطه مساعدت‌های لازم برای رفع دغدغه این واحد تولیدی داشته باشد.

وی افزود: دستگاه قضایی از شرکت‌های تولیدی و صنعتی که فعالیت قانونی دارند، حمایت می‌کند،

رییس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: با راه اندازی کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی شهید روایی، برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مهرانگیز ادامه داد: یکی از ماموریت‌های دستگاه قضایی، حمایت از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی به خصوص فعال سازی شرکت‌های تعطیل یا در آستاته تعطیل است و دادگستری استان در فضای قانونی با تمام کوان از آنها دفاع می کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: کلیه شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که دچار مشکل شدند، می‌توانند به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بوشهر مراجعه کنند تا به صورت ویژه مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گیرند و از حمایت حقوقی و قانونی بهره‌مند شوند.

  • منبع خبر : ایرنا