رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر معرفی شد
رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر معرفی شد

ندای استان:مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر باحضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ندای استان،مهدی مهرانگیز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر ضمن اشاره به مسئولیت سنگین مسئولین قضایی نسبت به مردم گفت: برای انتخاب این مسئولان سعی کردیم کسانی انتخاب شوند که در وهله اول مردمی و انقلابی باشند و در راستای خدمت به مردم برای تمام وظایف محوله تلاش حداکثری و شبانه روزی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر  با اشاره به اهمیت اقدامات درخصوص حقوق عامه در استان گفت: در راستای حقوق عامه بسیاری از کار‌های انجام نشده وجود دارد که از مسئولان قضایی جدید استان انتظار می رود نسبت به حقوق عامه بی‌تفاوت نباشند و هر جایی که حق مردم است ورود پیدا کنند، تا جایی که اگر مسئولی نیز تخلف کرد در این زمینه پیگیری‌های قانونی و برخورد لازم صورت گیرد.

وی افزود: مسئولین جدید باید وقت بیشتری برای خدمت به مردم اختصاص دهند و این را تنها منوط به وقت اداری نکنند.

مهرانگیز با اشاره به آمار بالای پرونده‌های مانده در برخی از شعب استان بوشهر گفت: از رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر درخواست می شود که با انجام پیگیری‌ها و برنامه ریزی‌ها، همه شعب از لحاظ آماری شعب متعارفی شوند و زمانی که موعد صدور رای پرونده شد قاضی باید رای را صادر کند و در تمام رسیدگی‌ها دقت و سرعت لازم را مد نظر قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن تشکر از زحمات ۱۲ ساله حسن آل بویه در سمت رئیس کل پیشین دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر تقدیر و تشکر کرد و برای احمد ناصر زاده به عنوان رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر آرزوی توفیق کردند.

  • منبع خبر : میزان