برخورد جدی با خاطیان بی حجابی در خودرو‌ها
برخورد جدی با خاطیان بی حجابی در خودرو‌ها

خبر استان:فرمانده نیروی انتظامی:​ با خاطیانی که در خودرو‌ها حجاب شان رعایت نمی‌شود، براساس قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبر استان به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ سردار اشتری در حاشیه مراسم نشست فصلی فرماندهان نیروی انتظامی گفت : نیروی انتظامی وظیفه دارد با هرگونه هنجارشکنی برخورد جدی کند و با خاطیانی که در خودروهایشان حجاب را رعایت نمی کنند ، برخورد می کنیم و در صورت تذکر قبلی حتی وسیله نقیله آنها توقیف خواهد شد.
وی در ادامه گفت:​ هدف از برگزاری این نشست بررسی اقدامات ماه های گذشته و آمادگی برای نیمه دوم سال ۹۷ است و نیروی انتظامی به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی برای مردم عزیز کشور است.
سردار اشتری تاکید کرد : امنیت بالاترین سرمایه برای مردم ماست و ما به دنبال آن هستیم که این امنیت را هر روز ارتقا دهیم.
فرمانده ناجا ادامه داد : فرزندان این ملت آماده خدمت رسانی با روحیه بالا و مجاهدانه هستند و طبق نظرسنجی هایی که مراکز معتبر داشتند ، اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده است و باید آموزش های حرفه ای و تجهیزات مان را به روزتر کنیم.
سردار اشتری درباره تمهیدات نیروی انتظامی در آستانه ماه محرم هم گفت :​ نیروی انتظامی در این ماه عزیز که تکایا و حسینیه ها و مساجد قرار است مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برپا کنند در کنار مردم و عزاداران خواهد بود و وظیفه ما حفظ آرامش در عزاداری هاست.
وی درباره طرح مبارزه با اراذل و اوباش مشهد هم گفت:​ در تمام استان ها با اراذل و اوباش برخورد جدی خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم هیچگونه هتک حرمتی حتی به مأموران مان شود مانند موضوع شیراز که همه دیدیم با راننده خاطی چه برخوردی شد تا این موضوع درس عبرتی شود برای کسانی که می خواهند مانع از کارها و فعالیت های نیروی انتظامی شوند.
نشست فصلی هم اندیشی فرماندهان نیروی انتظامی امروز با حضور وزیر کشور صبح امروز سه شنبه در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.
  ­لزوم حمایت همه جانبه دولت و سایر سازمان ها برای ارتقاء توان عملیاتی
فرمانده نیروی انتظامی ، مجموعه ناجا را دارای اقتدار، هوشمندی و آماده اجرای مأموریت ها دانست و گفت : باید دولت و دیگر سازمان ها از نیروی انتظامی برای ارتقاء توان عملیاتی حمایت کنند.
سردار “حسین شتری” در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا با تبریک عید سعید غدیر خم و خیر مقدم به وزیر کشور و همه فرماندهان، معاونان ارشد نیروی انتظامی، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، مروری بر عملکرد ماه های گذشته، ارتقاء آمادگی ها برای اجرای مأموریت ها در نیمه دوم سال و موضوعات صیانتی کارکنان است.
وی افزود: براساس برآوردهای صورت گرفته در ماه های آینده باید آمادگی های خود را ارتقاء دهیم تا بتوانیم مأموریت ها را به نحو احسن اجرا کنیم.
فرمانده ناجا با اشاره به شرفیابی فرماندهان نیروهای مسلح به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، گفت: معظم له در این دیدار فرمودند “اولویت های خود را در اول هر سال مشخص و برای هر کدام مسئولی انتخاب کنید که اهداف آنها را پیگیری کند”؛ برهمین اساس اولویت های خود را در سال ۹۷ مشخص و در شرفیابی خدمت ایشان مجدد این اولویت ها را قرائت کردیم که مورد تأیید معظم له قرار گرفت.
این مقام عالی انتظامی کشور افزود: اشراف اطلاعاتی با تأکید بر پیچیدگی و مدیریت بر موضوعات ، ارتقاء توان عملیاتی در حوزه های مأموریتی از جمله مرزبانی، یگان ویژه و انتظامی، ارتقاء کمی و کیفی و تحول در مأموریت ها، تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مقابله با آسیب ها با تأکید بر مفاسد اخلاقی، کاهش تلفات جاده ای و مسئول سازی سازمان ها و… از جمله اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری به شمار می آید.
سردار اشتری گفت: این اولویت ها از شروع سال، مد نظر مسئولان و فرماندهان قرار گرفت و با آمادگی کامل این مأموریت ها را تاکنون به انجام رسانده ایم.
وی به برگزاری جلسات در شورای امنیت کشور اشاره و تصریح کرد : بررسی حوادث از دی سال گذشته تاکنون نشان می دهد در این مدت نیروی انتظامی بار مضاعفی متحمل شده است به طوری که بخش عمده توان و ظرفیت خود را معطوف به این حوادث کرده ایم.
فرمانده ناجا قدردانی و تشکر وزیر کشور از نیروی انتظامی را موید سنگینی بار مسئولیت این نیرو بیان کرد و گفت: امیدواریم با ارتقاء توان عملیاتی و البته افزایش حمایت ها از سوی وزیر کشور و دولت بتوانیم به نحو مطلوب با حوادث احتمالی مقابله کنیم.
وی بررسی موضوع های صیانتی در نیرو را از جمله دیگر اهداف این همایش بیان
و اظهار کرد : بحمدالله با اقدامات خوبی که در قرارگاه صیانت انجام شده پیشرفت خوبی در این زمینه صورت گرفته و آسیب ها شناسایی شده است
Visited 3 times, 1 visit(s) today