قوه قضاییه در بحث امنیت اقتصادی در صحنه خواهد بود
قوه قضاییه در بحث امنیت اقتصادی در صحنه خواهد بود

خبر استان: رییس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه در بحث امنیت اقتصادی در صحنه خواهد بود و با همکاری دولت و مجلس طرح‌هایی را برای این مسئله ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبر استان به نقل از میزان، آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه پس از پایان نشست مشترک قوای سه گانه که به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، محور این جلسه را همدلی و وحدت بین قوا در حل مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند دانست و اظهار کرد: ان شالله مهمترین چالش که مسائل اقتصادی کشور است با همدلی، همفکری و تفاهم بین قوا و همچنین تفاهم و همدلی بین حاکمیت و مردم این مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز بزرگترین مسئله حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، گفت: قوه قضاییه در بحث امنیت اقتصادی در صحنه خواهد بود و با همکاری دولت و مجلس طرح‌هایی را برای این مسئله ارائه خواهد کرد.

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه با نیروی انسانی قوی و بااستعداد، جوان‌هایی که در صحنه هستند و حضور گسترده مردم بصیر ما در صحنه مشکلات حل شدنی است، شرط این موضوع را همدلی و وفاق دانست.
رییس دستگاه قضا وحدت، همدلی و شنیدن مشکلات از زبان رییس جمهور، رئیس مجلس و نمایندگان را پیام این جلسه دانست و ابراز امیدواری کرد این جلسه و جلسات مشابه، قدم بسیار موثری برای حل مشکلات باشد و مشکلات را در حدی که میسور است، برطرف کند.
Visited 1 times, 1 visit(s) today