جذب نیروهای جوان و انقلابی یکی از برنامه های مهم سال آینده دانشگاه آزاد است
جذب نیروهای جوان و انقلابی یکی از برنامه های مهم سال آینده دانشگاه آزاد است

خبر استان:معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جذب نیروهای جوان و انقلابی در فضای دانشگاه ها یکی از برنامه های مهم در سال آینده است.

به گزارش خبر استان،حجت الاسلام کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به نهایی شدن سند راهبردی این دانشگاه تا ایان سال جاری، گفت: این سند به کلیه معاونین و مدیران فرهنگی و دانشجویی واحدها تحویل شده تا نظرات خود را در خصوص آن مطرح کنند. تا آخر امسال این سند جمع بندی نهایی می شود و از سال آینده مبنای فعالیت های دانشگاهی خواهد بود.

وی در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخشنامه ای به کلیه واحدها ارسال کردیم تا دانشگاه هایی که مسجد دارند و امکانات لازم برای برگزاری اعتکاف فراهم است، اقدامات لازم را برای برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی انجام دهند.

کلانتری سالی که گذشت را سال مطالعه و آماده سازی زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: جذب نیروهای جوان و انقلابی در فضای دانشگاه ها یکی از برنامه های مهم در سال آینده است.

وی از اعلام فراخوان برای جذب اعضای هیأت علمی جدید در سال آینده خبر داد و نوید داد خبرهای خوبی سال آینده به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم استمرار و اجرای طرح های معرفت افزایی برای دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از کارهای مهمی که شروع شده و استمرار پیدا می کند برنامه توانمندسازی نیروهای فرهنگی و سیاسی دانشگاه ها یعنی نخبه پروری سیاسی و فرهنگی است که در قالب طرح ها و اردوهای معرفتی برگزار می شود.

Visited 3 times, 1 visit(s) today