قاتل ستایش به دار مجازات آویخته شد
قاتل ستایش به دار مجازات آویخته شد

خبر استان:صبح امروز امیرحسین جوانی که دختر بچه کوچکی به نام ستایش را به قتل رسانده بود در پاکدشت به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبر استان به نقل از فارس، ابتدای امسال بود که خبری هولناک در حوزه قضایی پاکدشت به تیتر اول روزنامه‌ها و خبرگزاری ها تبدیل شد.

خبر چیزی نبود جز مرگ وحشتناک و دلخراش دختر بچه ای شش ساله به نام ستایش که به طرز فجیعی از سوی یک جوان به نام امیرحسین به قتل رسیده بود.

با توجه به حساسیت موضوع و همچنین ابعاد اجتماعی این حادثه پرونده با قید فوریت در دستگاه قضایی کشور تشکیل شده و براساس قانون به آن رسیدگی شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر ۱۷ ساله همسایه که دچار وسوسه شیطانی شده بود، ستایش ۶ ساله را ربوده و پس از تجاوز به قتل رسانده است.

با اعلام این گزارش، دادستانی ورامین بر رسیدگی ویژه و خارج از نوبت پرونده تأکید کرد و از نخستین لحظات وقوع این جنایت، رسیدگی به این پرونده به طور ویژه و خارج از نوبت در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت تا اینکه پس از صدور قرارمجرمیت و کیفرخواست، شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران، قاتل ستایش را بابت ارتکاب قتل به قصاص، تجاوز به‌عنف به اعدام و بابت جنایت بر میت به دیه محکوم کرد.

سرانجام با توجه به اعتراض خانواده قاتل پرونده به دیوان عالی کشور رفت و این حکم در شعبه ۳۲ دیوان عالی مورد بررسی قرار گرفته و تأیید شد.

امروز با توجه به استیذان صورت گرفته حکم به مرحله اجرا درآمد و امیرحسین به دار مجاازت آویخته شد.

 

Visited 1 times, 1 visit(s) today