آغاز واگذاری زمین به خانواده های بوشهری/برگزاری مراسم ازدواج آسان در شهرستانها
آغاز واگذاری زمین به خانواده های بوشهری/برگزاری مراسم ازدواج آسان در شهرستانها

ندای استان:محمدی‌زاده گفت: در ۱۳ خرداد امسال مصوب شد که در تمام شهرستان‌های استان بوشهر زمین به واجدان شرایط بر اساس قانون جوانی جمعیت واگذار شود

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده شامگاه شنبه ۳ تیرماه در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر با تأکید بر تسریع در اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان اظهار کرد: در راستای مشوق‌های قانون جوانی جمعیت، واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به قراردادهای واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت خاطر نشان کرد: به تمام خانواده‌هایی که دارای ۳ فرزند بر اساس قانون جوانی جمعیت هستند زمین تعلق می‌گیرد و این مهم در تمام شهرستان‌های استان بوشهر مصوب شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر زمین به واجدان شرایط واگذار می‌شود گفت: قرارداد واگذاری زمین به خانواده‌های دارای شرایط از عید سعید قربان تا عید غدیر خم در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در ۱۳ خرداد امسال مصوب شد که در تمام شهرستان‌های استان بوشهر زمین به واجدان شرایط بر اساس قانون جوانی جمعیت واگذار شود.

وی از آغاز پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها خبر داد و بیان کرد: بر اساس تنظیم جدول مربوطه، پروژه‌های ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در مدت ۱۰ روز از عید قربان تا عید غدیر خم هر روز در یک شهرستان ضمن واگذاری قرارداد زمین فرزندآوری به مشمولان قانون جوانی جمعیت، مراسم ازدواج آسان برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر، عملکرد استان در ازدواج آسان را مطلوب دانست و بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نرخ ازدواج ۲۰ درصد افزایش یافته است که نشان از تلاش دست‌اندرکاران و عنایت خداوند متعال است.

محمدی‌زاده با تأکید بر ادامه برنامه ازدواج آسان در استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی از عید قربان تا عید غدیر به مدت ۱۰ روز هر شب در یک شهرستان مراسم ازدواج آسان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مزدوجین و جهیزیه آنان آماده شده است افزود: این مراسم همراه با واگذاری زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت از ۷ تا ۱۷ تیر ماه هر شب در یکی از شهرستان‌های برگزار می‌شود.