تذکر استاندار بوشهر به بانک‌ها درباره پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان
تذکر استاندار بوشهر به بانک‌ها درباره پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان

ندای استان: استاندار بوشهر گفت: با توجه به تعهد بانک‌های استان نسبت به تأمین و پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف باید ساز و کار پرداخت آن را فراهم کنند.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم‌، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه همه آحاد جامعه مدیون امام راحل و خون پاک شهدا هستند اظهار داشت: در خرداد ماه وقایع مهم سالروز آزادی خرمشهر و سالگرد ارتحال امام راحل در پیش داریم که گرامیداشت این ایام باید مورد توجه ویژه باشد.

وی با تأکید بر برپایی مراسم ویژه سوم خرداد سالروز عملیات آزادی خرمشهر گفت: ۱۴ خرداد یکی از وقایع مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که برای این روز مهم و برگزاری سالگرد ارتحال امام راحل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی شود.

استاندار بوشهر سوم خرداد ماه از افتخارات نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در همه مقاطع سال از جمله سوم خرداد مورد توجه قرار گرفته شود.

محمدی‌زاده با اشاره به ناکامی دشمنان در جنگ ترکیبی اضافه کرد: جنگ اقتصادی یکی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با برنامه‌ریزی انجام شده ان‌شاءالله نظام اسلامی ایران در جنگ اقتصادی پیروز و منجر به استقلال اقتصادی و رونق تولید می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات سال جاری بر رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان نسبت به کاندیداها تأکید و بیان کرد: هر چند دشمن برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده ولی مردم انقلابی و همیشه در صحنه بار دیگر با حضور حماسی در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی، دشمنان را ناامید می‌کنند.

استاندار بوشهر بر مدیریت مصرف برق تأکید کرد و گفت: برای مدیریت مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بوشهر برنامه لازم تدوین و عملیاتی شود.

محمدی‌زاده موضوع مسکن را محور اصلی برنامه دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: این مهم ضمن اینکه نیاز جامعه است و تحرک اقتصادی ایجاد می‌کند و در ازدواج جوانان و تحقق قانون جوانی جمعیت نقش تاثیرگذاری دارد.

وی با تأکید بر تشکیل تعاونی مسکن در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: ادارات استان با تشکیل تعاونی مسکن مشارکت خود را در نهضت ملی مسکن افزایش دهند و ضمن دریافت زمین، نسبت به ساخت واحدهای مسکونی کارکنان ادارات با استفاده از تسهیلات بانکی و خدمات دولت اقدام کنند.

استاندار بوشهر با تأکید بر این نکته که بانک‌های استان نسبت به تعهدات خود در تأمین منابع سرمایه‌گذاری مصوبه سفر دوم رئیس جمهور اقدام کنند گفت: در سفر دوم استانی رئیس جمهور به بوشهر، بانک‌های استان نسبت به تأمین و پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف در مدت ۲ سال تعهد کردند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات بخش‌های تولید، اشتغال، مسکن و ازدواج تعهدات دارند گفت: بانک‌ها ساز و کار تأمین و پرداخت تسهیلات مصوبه یاد شده را در بخش‌های مختلف فراهم کنند.