هزار جوان بی‌خانه بوشهری به زودی زمین‌دار می شوند
هزار جوان بی‌خانه بوشهری به زودی زمین‌دار می شوند

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت و تحقق دستور رئیس جمهور، مقدمات واگذاری قطعات ویلایی برای حدود هزار متقاضی واجد الشرایط در هفته‌های آتی فراهم خواهد شد.

به گزارش ندای استان،طرح نهضت ملی ساخت مسکن یکی از اولیت های دولت بود که از همان ابتدا برای خانه دار شدن افراد بی‌خانه واجد شرایط در دستور کار  دولت آیت الله رئیسی قرار گرفت.

هر چند این طرح در ابتدا به دلایلی همچون تامین زمین با کندی پیش می‌رفت اما با تاکید رئیس جمهور و جدیت وزارت راه و شهرسازی این طرح سرعت بیشتری گرفته است و تا کنون در شهرهای مختلف استان بوشهر زمین های مناسب به افراد واجد الشرایط واگذار شده است.

در همین راستا به گفته استاندار بوشهر قرار است طی هفته آینده ۱۰۰۰ قطعه زمین در اختیار افراد واجد الشرایط برای ساخت مسکن ویلایی قرار گیرد.

استاندار بوشهر در همین راستا اظهار کرد: احداث واحدهای ویلایی در شهر عالی‌شهر در دستور کار قرار دارد و تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر تسریع می‌شود.

محمدی زاده افزود: با عنایت به دستور رئیس جمهور در شورای عالی مسکن در ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری، مبنی بر تسریع در واگذاری اراضی به منظور احداث مسکن در شهرهای فاقد زمین، مشکل تأمین زمین با جدیت در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت و تحقق دستورات رئیس جمهور، مقدمات واگذاری قطعات ویلایی برای حدود هزار متقاضی واجد الشرایط در هفته‌های آتی فراهم خواهد شد.