جوانان بوشهری به فراخوان استخدام نیروی‌کار در پارس جنوبی پاسخ دهند
جوانان بوشهری به فراخوان استخدام نیروی‌کار در پارس جنوبی پاسخ دهند

ندای استان:امام جمعه بوشهر گفت: هرچند مساله بیکاری در این استان رو به کاهش است اما هنوز جوانان بسیاری نیازمند شغل پایدار هستند.

به گزارش ندای استان،آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر اظهار کرد: اکنون فضایی مناسب برای اشتغال در جنوب این استان فراهم شده و جویندگان کار می‌توانند برای استخدام حتی در صورت نداشتنن مهارت مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان ماهر به کارگرفته و افرادی که مهارتی ندارند نیز پس از گذراندن آموزش لازم استخدام می‌شوند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: هرچند مساله بیکاری در این استان رو به کاهش است اما هنوز جوانان بسیاری نیازمند شغل پایدار هستند.

صفایی بوشهری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران، ادامه داد: کار عنصر حیات‌بخش جامعه است و کارگر نباید دغدغه امنیت شغلی و معیشت داشته باشد.

وی از مسئولان خواست تا در تامین رفاه، سلامت و پرداخت به موقع حقوق کارگران با دقت تمام توجه کنند.

صفایی بوشهری به کارفرمایان فعال در استان بوشهر تذکر جدی داد حقوق کارگران را در این زمینه به دقت مراعات کنند و آنها را نادیده نگیرند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از فرهنگیان، گفت: عبور از گردنه دشوار پیشرفت همه جانبه کشور بدون نقش‌آفرینی آموزش‌وپرورش امکان‌پذیر نیست.

وی اظهار کرد: مهمترین وزارتخانه در بنیان‌سازی برای پیشرفت کشور آموزش وپرورش است چرا که تربیت انسان مهمترین رکن در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود و بر این اساس همه فعالیت‌های پرورشی و آموزشی این وزارتخانه باید منطبق بر نیاز کشور باشد.

صفایی بوشهری همچنین بر پرداختن و بروزسازی سند بنیادین آموزش‌ و پرورش و پایندی همگان به آن تاکید کرد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سفر روز گذشته خود به جزیره خارگ، از مسئولان برای عملی کردن درخواست‌های خود در خدمت‌رسانی به مردم این جزیره مانند راه‌اندازی کشتی مسافربری قدردانی کرد.

وی افزود: در زمینه صدور اسناد مالکیت و مسئولان مرتبط در زمینه تامین آب مورد نیاز خارگ قول مساعد دادند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی مورد نیاز جزیره خارگ نیز تاکید کرد.