استاندار بوشهر:یا افتتاح می کنیم یا شروع به ساخت
استاندار بوشهر:یا افتتاح می کنیم یا شروع به ساخت

محمدی زاده گفت: بر اساس برنامه‌ریزی هر هفته در استان بوشهر یک طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی طرح‌های بخش خصوصی در عرصه سرمایه‌گذاری در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را برشمرد و اظهار داشت: استان بوشهر از ظرفیت‌ها و مزیت‌های بسیار مهمی در عرصه سرمایه‌گذاری برخوردار و در کشور کم‌نظیر است.

وی با بیان اینکه مزیت‌های همه استان‌ها، یک جا در استان بوشهر برای سرمایه‌گذاری وجود دارد گفت: با همدلی و انسجام که در استان بوشهر وجود دارد زمینه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی شتاب یافته است.

استاندار بوشهر فرایند سرمایه‌گذاری در استان بوشهر از سوی بخش خصوصی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بررسی یکسال گذشته نشان می‌دهد فرایند سرمایه‌گذاری در استان بوشهر تسریع یافته و شتاب گرفته است.

محمدی‌زاده به انعقاد تفاهم‌نامه با بخش خصوصی در سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر پرداخت و خاطر نشان کرد: برابر آنچه در مذاکرات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر صورت گرفت و تفاهم‌نامه‌هایی با بخش خصوصی منعقد شد نشان می‌دهد استان بوشهر در آستانه ورود به یک جهش در امر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شده است.

وی ادامه داد: با تحقق این مهم و بر اساس برنامه‌ریزی هر هفته در استان بوشهر یک طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

  • منبع خبر : تسنیم