راه اندازی نمایشگاه عرضه پوشاک اسلامی در بوشهر
راه اندازی نمایشگاه عرضه پوشاک اسلامی در بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: در آستانه نوروز نمایشگاه عرضه پوشاک و لباس در استان بوشهر با رویکرد لباس اسلامی راه اندازی می‌شود.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان گفت: یکی از اهداف مهم برنامه‌ریزان در ایجاد اغتشاشات اخیر ایجاد شکاف اجتماعی میان آحاد مختلف جامعه بود؛ بنابراین تقویت اتحاد ملی و انسجام یکی از موارد مهم در خنثی شدن اهداف دشمنان است.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر اهداف دشمنان با مشارکت همه جانبه مردم ناکام ماند، ولی دشمن دست از ترفند و فتنه‌های جدید بر نداشته است که نیاز به هوشیاری و معرفی دسیسه‌های جدید دشمنان به مردم است.

محمدی زاده ضربه زدن به فرهنگ حجاب در ابعاد گوناگون را یکی از توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: خدشه‌دار شدن فرهنگ عفاف و حجاب، آسیب‌های مهم اجتماعی و فرهنگی به جامعه وارد می‌کند که ترویج این فرهنگ الهی در جامعه یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه تعطیلات نوروز قرار داریم بر توسعه زیرساخت‌های رفاهی، فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از اوایل فروردین آغاز می‌شود توجه به طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی مسافران یک ضرورت است.

محمدی زاده مدیریت فرهنگ عفاف و حجاب در ایام تعطیلات به ویژه در سواحل استان را مورد تأکید قرار داد و افزود: فعال شدن پلاژ موقت در نوار ساحلی به ویژه در شهر‌ها و نقاط ساحلی گردشگرپذیر باید مورد توجه قرار گیرد.