دشمن به دنبال ممانعت از فرزندآوری در جامعه است
دشمن به دنبال ممانعت از فرزندآوری در جامعه است

ندای استان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رشد نرخ جمعیت موجب اقتدار جامعه است و دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال جلوگیری از فرزندآوری در ایران است

به گزارش ندای استان،آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی با عنوان “نشان مادری” در بوشهر افزود: جهان غرب در تلاش است فرزندان این آب و خاک را زیر سلطه فکری خود قرار دهد در همین ارتباط خانواده ها باید درکنار فرزندآوری به تربیت صحیح نسل آینده توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مادر، فرزند و جمعیت از عوامل اقتدار جامعه هستند اظهار کرد: همیشه دشمنان به دنبال کاهش قدرت جمعیت کشور هستند به همین دلیل آنها را می‌کشند تا آن جامعه از نظر جمعیت با مشکل منابع انسانی روبرو و بر آن جامعه مسلط شوند.

صفایی اضافه کرد: انسان شخصیتی است که با تحولات نسبی دارای عنوان‌های مختلفی می‌شود؛ فرزندآوری یک نعمت الهی است و فرزند وقتی وارد زندگی انسان می‌شود رزق و روزی خود را می‌آورد و کانون خانواده را گرم می‌کند.

وی ادامه داد: فرزند آوری یک نعمت الهی است که موجب افزایش قدرت اجتماعی، ملی و دینی می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه خانه با حضور فرزند شادتر و گرم‌تر می‌شود اضافه کرد: هر چه تعداد فرزندان بیشتر باشد فضای محبت و عاطفه بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: برخی افراد فرزندآوری را منوط به مسائل مالی می‌دانند ولی خداوند می‌فرماید که نگران رزق و روزی فرزند خود نباشید.

وی دختران را ستون زندگی و موجب نشاط و پسر را موجب اقتدار و استحکام خانواده معرفی کرد.

امام جمعه بوشهر گفت: فرزند آوری در آینده به خاطر برخی اشتباه‌ها در گذشته کمتر شده است و به همین دلیل احتمال بالا رفتن سن جامعه زیاد و در این شرایط دیگر جامعه ای جوان نخواهیم داشت.

وی در باره جشن نشان مادری گفت: هدف از برگزاری همایش نشان مادری این است که خانواده‌ها با تکیه به عنایت خداوند و در راستای حفظ اقتدار دینی و ملی و کانون گرم خانواده به فرزند آوری رویکرد بهتری داشته باشند و نرخ جمعیتی این فضای جغرافیایی افزایش یابد.

صفایی بوشهری افزود: در تربیت فرزند، تغذیه، پرورش آنها عنایت ویژه داشته باشیم که فرزندانی سالم و صالح تربیت شود.

در این آئین از مادران دارای چند فرزند تقدیر شد.

  • منبع خبر : ایرنا