اختصاص ۶۵ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های درمانی بوشهر
اختصاص ۶۵ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های درمانی بوشهر

ندای استان:نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از اختصاص ۶۵ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های درمانی و تجهیز بیمارستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم جمیری ظهر امروز در بررسی روند طرح‌های درمانی گناوه با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌ها و بهبود شاخص‌های بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه بوشهر گناوه و دیلم از اولویت‌های مهم است، اظهار داشت: در این راستا نشست‌ها و پیگیری‌های متعددی با وزیر بهداشت و معاونان این وزارتخانه انجام شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از احداث مرکز درمان بستر با همکاری شرکت عمران عالیشهر و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهر عالیشهر خبر داد و بیان کرد: با موافقت وزیر بهداشت قرار شد ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز این مجموعه درمانی اختصاص داده شود و امیدواریم با تزریق این بودجه به‌زودی شاهد راه‌اندازی این مرکز باشیم.

جمیری تجهیز و تعمیر بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر و بیمارستان‌های گناوه و دیلم را از دیگر موارد اعلام کرد و افزود: بر اساس وعده وزیر بهداشت تا پایان سال ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در این خصوص به دانشگاه علوم پزشکی استان تزریق می‌شود.

وی با اشاره افزایش جمعیت در محلات جنوبی بوشهر به ویژه تنگک‌ها، عنوان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته توجه کمی به حوزه بهداشت در محلات جنوبی شده است که در نشست با  رئیس سازمان برنامه و بودجه مشکلات این مناطق مورد بررسی قرار گرفت و مجوز تخصیص ۵ میلیارد تومان بودجه به مرکز خدمات جامع سلامت تنگک‌های شهر بوشهر را صادر شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از این نیز مجوز تخصیص ۱۰ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل دانشکده دندان‌پزشکی پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صادر شده بود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات قابل توجهی برای تکمیل طرح‌های درمانی اختصاص یافته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در مجموع ۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های درمانی و تجهیز بیمارستان‌های شهدای خلیج‌ فارس بوشهر، گناوه و دیلم تخصیص یافته است.