استاندار بوشهر: تالار ادارات برای جشن ازدواج جوانان استفاده شود
استاندار بوشهر: تالار ادارات برای جشن ازدواج جوانان استفاده شود

ندای استان:استاندار بوشهر از دستگاه‌های دولتی استان خواست تالارهای خود را به صورت رایگان برای برگزاری جشن ازدواج در اختیار جوانان قرار دهند.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده امروز در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر گفت:  دستگاه‌های اجرایی در ترویج ازدواج آسان ظرفیت‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند.

او، یکی از مشکلات حوزه فرزندآوری و ازدواج جوانان را حوزه فرهنگی دانست و بیان کرد: دشمنان با هجمه رسانه‌ای جامعه را تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار داده تا از این طریق اهداف خود را دنبال کند.

استاندار بوشهر با اشاره به قوانین جوانی جمعیت، عنوان کرد: در این قانون تسهیلات مهمی از منابع دولتی پیش‌بینی شده است که عملکرد دستگاه‌های مختلف در اجرایی شدن این قانون ارزیابی می‌شود.

محمدی‌زاده با تشکر از خدمات خیران، گروه‌های مردمی و فعالان اجتماعی در ارائه تسهیلات ازدواج آسان و ترویج فرهنگ فرزندآوری، ادامه داد: مجمع و گروه‌های خیر در عرصه ازدواج آسان با محوریت خانم‌ها در همه شهرستان‌های استان بوشهر باید توسعه و گسترش یابد.

استاندار بوشهر برحل مشکل واگذاری زمین و تسریع در پرداخت تسهیلات تاکید کرد و گفت: فرمانداری‌های ۱۰ گانه استان هفته آخر دی که همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن است، مراسم ویژه‌ای با حضور فعالان اجتماعی برای کمک به ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار کنند.