ضرورت احداث ۲ اردوگاه فرهنگی برای میزبانی از خانواده‌های شهدای بوشهر
ضرورت احداث ۲ اردوگاه فرهنگی برای میزبانی از خانواده‌های شهدای بوشهر

ندای استان:نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود با تامین زمین مناسب، ۲ اردوگاه فرهنگی و تفریحی برای میزبانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان بوشهر احداث شود.

به گزارش ندای استان،آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنج نشبه در نشست با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در بوشهر افزود: خانواده شهدا و ایثارگران از حیث شان و مقام الهی دارای رتبه خاصی هستند، شهدا آسمانی شدند و خانواده های خود را به نظام سپردند که مسئولیتی بزرگ و سنگین است.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا امانتی هستند که باید از آنها محافظت کرد، اضافه کرد: امروز سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با برنامه ریزی علمی و مدیریت دانشی توانسته است آرامش را به جامعه هدف خود بازگرداند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران با سایر سازمان‌ها متفاوت است، اظهار کرد: خانواده شهدا یکی از ارکان نزول رحمت هستند و با خدماتی که به این قشر می شود به طور قطع برای نظام توفیقاتی می آفرینند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر ضرورت ارائه خدمات مسکن، اشتغال، تسهیلات لازم معیشتی و مسکن به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: امکاناتی که در استانها وجود دارد باعث پیشبرد و پیشرفت کارها می شود و باید با برنامه ریزی و توسعه اقتصادی خانواده ها و اشتغال پایدار، مشکلات آنها برطرف شود.

وی گفت: متناسب نبودن اعتبارات موجود با نیازهای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران است که بخشی از این مشکل باید با همت دولت و بخشی نیز با استفاده از ظرفیت استان ها تامین شود.