پلمپ۶۸واحد صنفی در بوشهر و گناوه
پلمپ۶۸واحد صنفی در بوشهر و گناوه

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با مصوبه شورای تامین استان بوشهر و با حکم قضایی، ۶۸ واحد صنفی در شهرهای بوشهر و گناوه که در پی فراخوان ضد انقلاب اقدام به تعطیلی مغازه خود کرده بودند، پلمب شدند.

به گزارش ندای استان،اکبر پورات روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: واحدهای صنفی که به‌صورت خودسرانه و در راستای فراخوان معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به تعطیلی محل کسب خود کنند و بر موج اعتصاب همراه شوند، پلمب می شوند.

وی افزود: شامگاه چهارشنبه، ۵۴ واحد صنفی در شهر بوشهر از سوی اداره اماکن و اتاق اصناف شهر بوشهر که در پی فراخوان ضد انقلاب اقدام به تعطیلی مغازه خود کرده بودند، پلمب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: ۱۴ واحد صنفی در شهر گناوه که در پی فراخوان ضد انقلاب اقدام به تعطیلی مغازه خود کرده بودند نیز از سوی اداره اماکن شهرستان گناوه پلمب شدند.

پورات یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای تامین استان بوشهر، کسبه ای که با فراخوان ضد انقلاب اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کشور کرده اند، ضمن محرومیت از معافیت مالیاتی، پروانه کسب آنها باطل شده و حساب های بانکی مرتبط با مغازه متخلف مسدود و در نهایت مغازه آنها نیز پلمب می شود.