۹ میلیارد تومان خسارت به برق گناوه وارد شد
۹ میلیارد تومان خسارت به برق گناوه وارد شد

ندای استان:سرپرست اداره برق گناوه گفت: از ابتدای بارندگی‌های این فصل تا کنون نزدیک به ۹ میلیارد تومان خسارت به شبکه توزیع برق این شهرستان وارد شده است.

به گزارش ندای استان،مهندس رضا کوفی، سرپرست اداره برق گناوه اظهار کرد: دیروز با برخورد صاعقه به شبکه برق و افزایش ولتاژ شبکه یکی از پایه‌های انتقال برق در مسیر روستاهای محمد صالحی و فخراوری و گماران در شهرستان گناوه دچار آسیب و باعث قطعی برق در مسیر این سه روستا شد.

او اضافه کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ آذر به محض اطلاع از خاموشی برق دراین روستاها مهندسین و تکنیسین‌های این اداره در محل حادثه حاضر شدند و بعد از مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه تلاش، خط مذکور رفع نقص شد و مشترکین از نعمت روشنایی برق بهرمند شدند.

سرپرست اداره برق گناوه افزود: از ابتدای بارندگی‌های این فص تا کنون نزدیک به ۹ میلیارد تومان خسارت به شبکه توزیع برق این شهرستان وارد شده است که با تلاش کارکنان این اداره هم اکنون هیچ مشکلی در توزیع برق در سطح شهرستان گناوه وجود ندارد.

کوفی خواست چنانچه مشکلی در توزیع برق در سطح شهرستان به‌وجود آمد با اتفاقات این اداره با شماره ۱۲۱ تماس و خرابی را اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری و رفع نقص انجام پذیرد.