با افراد بی‌اعتقاد و مسئله‌دار در ادارات برخورد می شود
با افراد بی‌اعتقاد و مسئله‌دار در ادارات برخورد می شود

ندای استان:محمدی زاده گفت: همان‌گونه که با منافقین و سردسته‌های آشوبگران و اغتشاشگران برخورد شد، در دستگاه‌های دولتی نیز با این افراد برخورد می‌شود.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بخش عظیمی از موفقیت‌های امروز کشور مرهون جانفشانی و ایثارگری بسیجیان و رزمندگان است و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و ایثار امری لازم و ضروری است.

وی افزود: در هفته بسیج در سطح استان برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در شهرستان‌های استان بوشهر برگزار می‌شود که مدیران اجرایی و فرمانداران باید به طور ویژه در این برنامه‌ها مشارکت کنند.
استاندار بوشهر به مسایل عمده استان اشاره و عنوان کرد: در بحث کلان روی سه موضوع امنیت، حوزه اقتصاد و عمران و حوزه فرهنگ تاکید داریم و امیدوارم با تلاش جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.
وی ادامه داد: در حوزه امنیت، یکی از موضوعاتی که با سبک‌تر شدن مسایل میدانی بررسی می‌کنیم، شناسایی افراد بی‌اعتقاد و مساله‌دار و کم‌کار در دستگاه‌های وابسته به دولت است.
محمدی‌زاده اضافه کرد: دستگاه‌های امنیتی با جدیت روی این مسایل کار می‌کنند که بخشی را شناسایی کرده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: همان گونه که با منافقین و سردسته‌های آشوبگران و اغتشاشگران برخورد شد، در دستگاه‌های دولتی نیز با این افراد برخورد می‌شود.
استاندار بوشهر خطاب به مدیران اجرایی استان گفت: نیرو‌های جهادی و انقلابی را در اداره‌ها و نهادها، ارتقا جایگاه بدهید و با نیرو‌های مساله‌دار و کم‌کار که کار مردم را روی زمین گذاشته‌اند نیز برخورد قانونی و قاطع شود تا روند رضایتمندی و آرامش مردم فراهم شود.