کوتاه‌بینی و کوچک‌بینی را در استان بوشهر حرام کنید
کوتاه‌بینی و کوچک‌بینی را در استان بوشهر حرام کنید

ندای استان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کوتاه‌بینی و کوچک‌بینی را در این استان حرام کنید و با برنامه‌های کلان سند اقتصاد دانش‌بنیان را برنامه‌ریزی کنید.

به گزارش ندای استان،آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه ۲۰ مهر در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هر جا فشار دشمنان و جهان استکبار بیشتر شد بدانید روند موفقیت را در حال طی هستیم، دشمن پروژه ماشه را طراحی کرده است و هرجا ببیند ایران در حال پیشرفت است تهاجم تخریبی را برای ضربه زدن شروع می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمن وقتی حضور قدرتمند رئیس جمهور در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را دید و دانست که ایران کشور تعیین کننده در در جهان است، شروع به تخریب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بابیان اینکه طرح‌های تخریبی دشمن در شرایط مناسب کنونی طبیعی است، تصریح کرد: مهم این است زمانی که فتنه سر بر می‌آورد ما باید بر مدار دستورات مقام معظم رهبری حرکت کنیم تا توطئه خنثی شود.

صفایی بوشهری بابیان اینکه توسعه و پیشرفت ما باید بر اساس ولایت مداری، بصیرت سیاسی و قدرت بالای مقاومت در کل جامعه با اصل برنامه ریزی دانش‌بنیان در تمامی سطوح باشد، افزود: پیشرفت ایران یعنی نفی استکبار جهانی و توطئه‌ها و همچنین اقتدار ملی و بین‌المللی. به همین جهت مسئولین باید یک برنامه‌ریزی دقیق و بر اساس نگاه ایمان برنامه‌های دانش‌بنیان را تهیه پ با مجاهدت اجرایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم و مردم‌داری از مولفه‌های قدرت هستند، بیان کرد: ایرانی‌ها انقلابی هستند و در این مسیر خون داده‌اند؛ مردم این انقلاب را دوست دارند چرا که خود آن را ایجاد کردند و اکنون آن را حفظ می‌کنند. هشت سال دفاع بی‌نظیر گواه این ادعاست.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت آمایشی استان بوشهر فوق‌العاده است، عنوان کرد: مسئولان باید به همت دانش‌بنیان‌ها و با شناخت و ایجاد فرصت‌های اقتصاد دریا پایه اسناد خود را برنامه‌ریزی و اجرایی کنند.

صفایی بوشهری خطاب به مدیران گفت: کوتاه‌بینی و کوچک‌بینی در استان بوشهر را حرام کنید و با برنامه‌های کلان سند اقتصاد دانش‌بنیان را برنامه‌ریزی کنید.

وی گفت: استان بوشهر باید آلبوم همه‌جانبه و پایدار ایران اسلامی باشد.