نرخ سرویس مدارس در گناوه
نرخ سرویس مدارس در گناوه

ندای استان:رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: نرخ سرویس مدارس در این شهر گناوه با موافقت اعضای این شورا ۴۵۰ هزار تومان تصویب شد.

به گزارش ندای استان،هادی خالقی مقدم روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران  افزود: نرخ سرویس مدارس ابتدا در کارگروه ساماندهی سرویس مدارس که با حضور نمایندگان فرمانداری، مدیریت آموزش پرورش، شهرداری، شورای شهر، شرکت‌های حمل و نقل و رئیس پلیس راهور در آموزش و پرورش تشکیل شد، نرخ پیشنهادی آنها برای تصویب نهایی به شورای شهر ارسال شد.

وی اظهارداشت: در نرخ گذاری سرویس مدارس سعی شد که  هم شرایط رانندگان دیده شود و هم فشار اقتصادی زیادی روی خانواده دانش آموزان  وارد نشود.

خالقی مقدم گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با سرویس مدارس اعم از آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان حمل‌ و نقل و سازمان صمت در راستای ارتقای رفاه و امنیت دانش آموزان بر روند فعالیت رانندگان و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرویس مدارس نظارت جدی داشته باشند و نرخ مصوب شورا نیز به صورت کامل رعایت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه بیان کرد: با توجه به اینکه بعد از دو سال بیماری کووید ۱۹ شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری خواهیم بود برای جلوگیری از ایجاد ترافیک شهری، سازمان حمل و نقل برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای ساماندهی سرویس مدارس و تاکسی شهری داشته باشد تا شاهد رفاه حال دانش آموزان عزیز باشیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.