افتتاح و آغاز اجرای ۵۳ طرح برق‌رسانی در گناوه
افتتاح و آغاز اجرای ۵۳ طرح برق‌رسانی در گناوه

ندای استان:همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۵۳ طرح برق رسانی با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان گناوه بهره‌برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش ندای استان، مدیر برق گناوه در آیین افتتاح یکی از این طرح‌ها بیان کرد: از مجموع ۵۳ طرح عمرانی و برق‌رسانی، سه طرح با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان بهره‌برداری و افتتاح و  بقیه طرح‌ها نیز با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان آماده کلنگ زنی است که تا دهه فجر امسال همه آن‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گفته جواد عرب طرح‌های افتتاح شده شامل ساخت شبکه فشار متوسط، راه‌اندازی یک دستگاه ترانس به‌منظور برق‌رسانی به اهالی خیابان بهار و راه‌اندازی شبکه فشار ضعیف به‌منظور برق‌رسانی به خانه‌ها و محله‌های اطراف است.
وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۵۰۰ طرح برق‌رسانی در سطح شهرستان گناوه و بخش ریگ تعریف شده که همه این طرح‌ها امسال تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر برق گناوه عنوان کرد: یکی از طرح‌های بزرگی که امسال تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، راه‌اندازی یک دستگاه ترانسفورماتور فشار قوی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در ایستگاه ساحلی گناوه است که اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره‌برداری از آن ظرفیت باردهی و برق‌رسانی به شهر گناوه و کمک به نیروگاه‌های کناری شماره یک و دو این شهر افزایش پیدا می‌کند.
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما