عاملین فساد در ادارات بوشهر شناسایی می‌شوند
عاملین فساد در ادارات بوشهر شناسایی می‌شوند

ندای استان:وی اظهار کرد: نهایت تلاش خود را به کار می بریم تا جلوی فساد در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گرفته شود.

به گزارش ندای استان،استاندار، معاونان و مدیران ستادی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی صبح امروز در نخستین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای بوشهر و نثار گل به مزار مطهر شهدا و شهدای گمنام، با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.
استاندار بوشهر در این آیین گفت: هدف مشترک همه شهدا حفظ انقلاب، نظام و رهبری بود و این امر را در وصیتنامه شهدا مشاهده می‌کنیم.
احمد محمدی‌زاده افزود: راه و روش شهدا باید برای ما درس عبرت باشد و از خدمت صادقانه شهدا به انقلاب و مردم درس بگیریم.
وی با بیان اینکه تجربه موفق حضور مردم در دفاع مقدس امروز در جنگ اقتصادی یک امر مهم است، ادامه داد: امام خمینی(ره) با ورود مردم به دفاع مقدس همه معادلات نظامی را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و با ورود مردم جنگ به نفع ایران تمام شد.
استاندار بوشهر عنوان کرد: امروز باید از تجربه موفق دفاع مقدس بیش از هر زمان دیگری استفاده و شرایط را برای حضور مردم در جنگ اقتصادی فراهم کنیم.
محمدی‌زاده گفت: می‌توانیم با استفاده از منابع مردمی و بخش خصوصی سالانه چندین هزار میلیارد تومان در طرح‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری کنیم.
وی همچنین با تاکید بر مبارزه با فساد، بیان کرد: نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی استان را مأمور کرده‌ام افرادی که در ادارات موجب فساد می‌شوند شناسایی کنند و به شدت با این افراد برخورد می‌کنیم تا جلوی فساد در دستگاه‌های اجرایی گرفته شود.
استاندار بوشهر گفت: خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان باید با تفکر بسیجی، انقلابی و جهادی باشد.
قرار است همزمان با هفته دولت، ۹۳۹ طرح مختلف عمرانی، اقتصادی در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شود.
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما