نهضت جهش تولید مسکن با حساسیت در استان پی گیری می‌شود
نهضت جهش تولید مسکن با حساسیت در استان پی گیری می‌شود

ندای استان: استاندار بوشهر گفت: نهضت جهش تولید مسکن از طرح‌های اولویت دار دولت سیزدهم است که این برنامه با حساسیت در استان پی‌گیری می‌شود.

به گزارش ندای استان از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده پنجشنبه در حاشیه واگذاری اراضی مسکونی ویلایی به افراد واجد شرایط در شهر کاکی شهرستان دشتی در جمع خبرنگاران افزود: واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویلایی در راستای عدالت اجتماعی و برخورداری قشرهای ضعیف از مسکن انجام می شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: روند واگذاری زمین در همه شهرستان‌هایی که امکان واگذاری زمین ویلایی فراهم باشد، انجام می‌شود.

محمدی زاده اضافه کرد: علاوه بر تامین زمین، تسهیلات بانکی نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود تا در کمترین زمان ممکن افراد صاحب خانه شوند.

وی یادآور شد: واحدها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که صاحبان این خانه های ویلایی، در آینده نیز برای فرزندان خود نیز  بر روی همین واحدها، ساخت و ساز کرده و نسل‌های بعدی نیز مشکل مسکن نداشته باشند.

محمدی زاده گفت: امسال ۱۱ هزار تعهد ساخت مسکن برای استان برنامه ریزی شده بود که تاکنون ۱۳ هزار واحد آن شروع شده است.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه تکمیل واحدها ۲ سال زمان می‌برد، امسال باید عملیات اجرایی بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی آغاز شود تا به تعهدات خود برسیم که با برنامه ریزی صورت گرفته به این میزان می‌رسیم.

استاندار بوشهر افزود: در پایان چهار سال نیز ۴۴ هزار واحد مسکونی باید تکمیل شود که با کارها و اقداماتی که انجام شده، به طور حتم از عهده کار بر می‌آییم و جلوتر از تعهدات نیز خواهیم بود.