کلاهبرداری با وعده اشتغال کار د عسلویه
کلاهبرداری با وعده اشتغال کار د عسلویه

ندای استان:رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری فردی که با وعده اشتغال در شرکت های عسلویه اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریال از برخی شهروندان کرده بود، خبر داد .

به گزارش ندای استان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” جوشن سهرابی” در بیان جزئیات این خبر گفت: با مراجعه برخی شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان دشتی و اعلام اینکه، شخصی با معرفی خود به عنوان مدیر گزینش منطقه ویژه پارس جنوبی، به آنان وعده اشتغال در شرکت های عسلویه می داده و با این ترفند مبالغی را از آنان کلاهبرداری نموده، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه: متهم با استفاده از فن بیان بالای خود از تعداد ۱۵ نفر از شهروندان کلاهبرداری نموده بود افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات ویژه نسبت به شناسایی متهم اقدام نمودند .
سهرابی تاکید کرد: با شناسایی متهم ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند این فرد را در مخفیگاهش در یکی از شهرهای استان دستگیر و به شهرستان دشتی منتقل کنند.
این مقام انتظامی تاکید کرد: متهم پس از مواجهه با شکات و مشاهده اسناد و مدارک موجود به بزه انتسابی و کلاهبرداری بالغ بر یک میلیارد ریال معترف و حاضر به جبران خسارت گردید.
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تکمیل تحقیقات، پرونده به مرجع قضایی ارسال و متهم با قرار لازم روانه زندان شهر خورموج شد .
سرهنگ سهرابی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است به شهروندان توصیه کرد؛ فریب افرادی که با عناوین مختلف، درخواست مبالغی از آنان با وعده استخدام آنها در شرکت ها را می دهند نخورده و هر گونه مورد و موضوع مشکوک را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.