بوشهر بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی
بوشهر بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

ندای استان: استاندار بوشهر گفت: این استان ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد و با روان سازی شرایط جذب سرمایه‌گذاران به زودی بوشهر به بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تبدیل می شود.

به گزارش ندای استان،روابط عمومی استانداری بوشهر روز شنبه به نقل احمد محمدی زاده در نشست مسئولان استان بوشهر با اشاره به تشکیل شورای سرمایه گذاری و اشتغال با هدف روان سازی این مسیر در استان افزود: هرچند در گذشته به عنوان  سرمایه ستیز و سرمایه گریز مشهور بودیم اما باید بدانیم برای عمران، آبادی، توسعه و اشتغال هیچ راهی جز حضور سرمایه‌های مردم در میدان نداریم.

وی ادامه داد: کل منابع عمرانی استان بوشهر تنها یکهزار میلیارد تومان است این در حالی است که تنها یک پروژه اقتصادی به تنهایی با یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این استان اجرا می‌شود و اگر بتوانیم سرمایه‌گذاران را جذب کنیم در بحث اشتغال نیز به توفیقات زیادی می‌رسیم.

محمدی‌زاده یادآور شد: باید بخش خصوصی را با روان سازی و سرعت بخشی در فرایند سرمایه گذاری کمک کرد و بوشهر در این زمینه به استان نمونه کشور تبدیل شود.

وی تاکید کرد: در دهه‌های اخیر برخورد مناسبی با سرمایه‌گذاران نشده و به جای جذب سرمایه‌گذاران، با کاغذ بازی و بوروکراسی اداری و مانع‌تراشی موجبات سرمایه‌گریزی و سرمایه‌ستیزی فراهم شد.

محمدی‌زاده گفت:با فراهم شدن زیرساخت‌ها و با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری، بوشهر بزودی بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود و انتظار داریم سرمایه‌گذاران از سراسر کشور به بوشهر بیایند و در توسعه و پیشرفت استان سهیم شوند.