مدیر آبفا گناوه: قطعی آب در تابستان نخواهیم داشت
مدیر آبفا گناوه: قطعی آب در تابستان نخواهیم داشت

ندای استان:مدیر آب و فاضلاب گناوه گفت: باتوجه به درپیش بودن فصل تابستان، تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای برطرف کردن افت فشار و قطعی آب در محلات این شهر بویژه محلاتی که سال های قبل با آن مواجه می شدند، اندیشیده شده است.

به گزارش ندای استان،عبدالعزیز عبدالهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و تجارب  سال‌های گذشته در برخی مناطق شهر گناوه همانند محله حرم به حرم،  سادات و مناطق شرقی بلوار امام علی(ع) دچار افت فشار و قطعی آب بودند که با تلاش تیم‌های اجرایی آبفا تمام سعی خود را انجام خواهیم داد تا  شهروندان  در این فصل دغدغه قطعی آب را نداشته باشند

وی گفت: با بررسی های به عمل آمده محلات حرم به حرم،  پشت اداره جهاد کشاورزی و خیابان فضیلت چندین سال مشکل آب با فشار مناسب دارند و برای حل آن راهکارهایی در دستور کار قرار گرفته است.

عبدالهی اظهارداشت: در قسمت تاسیسات آبرسانی امامزاده که ازطریق تانکرها در قبل آبرسانی صورت می گرفت ، پمپ هایی ضعیف بکار گرفته شده بود  که به یک دستگاه پمپ قوی تجهیز شده و درخواست یک پمپ دیگر نیز داده شده است که با راه اندازی آن پیش بینی می‌شود  ۹۹ درصد  مشکل آب این محلات برطرف و با فشار بالا داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح دیگری در دستور کار قرار دادیم که اگر راهکار اولی پاسخ نداد انجام خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب گناوه  از  شهروندان خواست ضمن رعایت مدیریت در مصرف بهینه آب بخصوص در فصل تابستان ، مشکلات قطعی یا افت فشار آب را   به شماره ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت تیم‌های این مدیریت  جهت بررسی و رفع مشکل اقدام کنند.

وی  گفت: در بحث روستایی نیز فعالیت‌های اداره آب شهرستان در جهت رفع نواقص و مشکلات سال‌های گذشته شروع شده است و به تدریج اقدام به رفع مشکل آبرسانی تمام روستاهای شهرستان خواهیم کرد.

مدیر آب و فاضلاب گناوه با بیان اینکه روزانه ۲۳ هزارمترمکعب آب به شهر تزریق می شود،  افزود: تعداد اشتراک آب در این منطقه ۳۷ هزار و ۳۰۰ مشترک است.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزارنفر در شمال استان بوشهر قرار دارد و آب شرب آشامیدنی آن به علت کمبود و محدودیت منابع آبی از طریق خط کوثر در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌شود.