ندای استان: استاندار بوشهر با حضور سرزده از مدرسه شهید باهنر بوشهر ضمن تجلیل از معلمان، تکریم مقام و جایگاه معلم پای کلاس درس نشست.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده در نخستین روز از هفته معلم به صورت سرزده در مدرسه شهید باهنر بوشهر حضور یافت و با اهدا شاخه گل و هدیه، روز معلم را به فرهنگیان تبریک گفت.

استاندار بوشهر با سرکشی از کلاس‌های درس این مدرسه در میان دانش‌آموزان حضور یافت و در سخنانی با تبریک هفته معلم، تکریم و احترام به آموزگاران را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: معلمان در به کمال رسیدن دانش‌آموزان نقش مهم و تاثیرگذاری دارند که تکریم معلمان و فرهنگیان یکی از وظایف مهم دانش‌آموزان و اولیا آنان است.

وی با بیان اینکه معلم در جامعه نقش مهم و اساسی در پیشرفت و توسعه دارد خاطر نشان کرد: تکریم مقام و جایگاه معلم یک وظیفه همگانی است که باید این مهم در جامعه نهادینه شود.

محمدی‌زاده، دانش‌آموزان را سرمایه‌های مهم نظام اسلامی دانست و بیان کرد: آینده کشور به دست دانش‌آموزان امروز سپرده می‌شود که توجه به تعلیم، تربیت و پرورش آنها با مشارکت اولیا دانش‌آموزان یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش معلمان و فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت تصریح کرد: در این راستا توجه ویژه‌ای به برنامه‌های آموزش و پرورش شده است و در حل مشکلات و مطالبات آنان از همه راهکارها استفاده می‌شود.