تجلیل از بانوان شاغل در استان بوشهر
تجلیل از بانوان شاغل در استان بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: زنان این سرزمین همواره در دوره های مختلف تاریخی پرچمدار هویت دینی و ایرانی هستند.

به گزارش ندای استان، احمد محمدی زاده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع بانوان استانداری بوشهر افزود: انقلاب اسلامی آمده است تا زنان را به جایگاه شایسته خود برساند.
وی اضافه کرد: در پرتو انقلاب اسلامی بانوان به جایگاه اصلی خود رسیده اند و باید در مقابل دسیسه‌های دشمن که همواره به دنبال ضربه زدن به زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، هوشیار بود.
استاندار بوشهر گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام فضائل و کمالات الگو و سرآمد همه زنان عالم است.
محمدی زاده اظهار کرد: فاطمه (س) کوثر است چون ماندگاری دودمان پیامبر (ص) فقط از طریق وجود آن حضرت رقم خورده و خداوند نسلی ماندگار از طریق فاطمه زهرا (س) عطا فرمود و همه باید دستورات، معارف و احکام دین را از طریق او و فرزندانش فرا بگیریم.
وی تاکید کرد: فاطمه کوثر است چون خیرات و برکات او در فردای قیامت نصیب محبان او می شود.
محمدی زاده با بیان اینکه محبت به فاطمه زهرا (س) در فردای قیامت مایه نجات انسان است گفت: حضرت فاطمه (س) نعمتی است که از لحاظ ماهیت و اهمیت با دیگر نعمت‌های خدا تفاوت دارد از این رو می‌توان برتری آن حضرت را بر تمام مخلوقات دید و نتیجه گیری کرد.
وی خطاب با بانوان شاغل در استانداری و فرمانداری‌ها اضافه کرد: استانداری دستگاه حاکمیتی و یک مسئولیت حاکمیتی دارد و همه باید به تناسب این مسئولیت به گونه ای رفتار و وظایف خود را انجام دهیم که برای سایر دستگاه‌های اجرایی الگو و مرجع باشیم.
محمدی زده گفت: شاغلان در استانداری و فرمانداری‌ها باید در رفتار، کار و مسئولیت شناسی برای سایر کارکنان الگو و نمونه شناخته شوید.