بوشهری‌ها کالا‌های مصرفی را گران‌تر از بقیه استان‌ها می‌خرند
بوشهری‌ها کالا‌های مصرفی را گران‌تر از بقیه استان‌ها می‌خرند

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: باید دست واسطه‌ها و دلالان از تامین مواد و کالاهای مصرفی مردم کوتاه شود.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر گفت: قیمت کالا‌های مصرفی روزمره مردم استان نسبت به دیگر استان‌ها گران‌تر است. برای نظارت بر قیمت کالا‌ها کارگروه تخصصی تشکیل شده است و نیاز به تقویت دارد.

او گفت: باید با متخلفان و گران‌فروشان قاطعانه برخورد شود و اقدام‌های اساسی و زیرساخت‌های لازم در تقویت بنکداران و حمایت از بخش خصوصی ایجاد شود.

استاندار بوشهر حمایت از بخش خصوصی را برای تامین مواد مصرفی روزمره مردم ضروری دانست و گفت: باید دست واسطه‌ها و دلالان از تامین مواد و کالاهای مصرفی مردم کوتاه شود.

به گفته محمدی‌زاده، استان بوشهر در تولید گوشت مرغ خودکفا است، ولی برای تولید تخم‌مرغ با مشکلاتی مواجه است و قیمت این ماده مصرفی در استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها بیشتر است که کارهایی برای کاهش قیمت این کالا صورت گرفته است.

او گفت: باید زیرساخت‌های لازم در تامین و ذخیره نهاده‌های دامی در استان بوشهر ایجاد و تقویت شود.

استاندار بوشهر گفت: اکنون آب و هوای بوشهر برای گردشگری مناسب است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فروردین سال آینده بیش از ۱۲ میلیون گردشگر به استان بوشهر سفر کند.

به گفته محمدی‌زاده، مصرف کالاهای روزمره در این بازه زمانی افزایش می‌یابد که باید برای مقابله با گرانی‌ها اقدام لازم صورت گیرد.