سامانه جستجوی شغل و نیروی کار در بوشهرفعال شد
سامانه جستجوی شغل و نیروی کار در بوشهرفعال شد

ندای استان:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت: سامانه جامع جستجوی شغل و جستجوی نیروی کار مناسب در استان بوشهر فعال شد.

به گزارش ندای استان،مصدق کشاورزی بیان کرد: در راستای تسریع در دستیابی به نیروی کار ماهر و مناسب با فرصت های شغلی، سامانه جستجوی شغل در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور فعال شد.
وی گفت: جویندگان کار می‌توانند با ورود به این سامانه درخواست شغل خود را اعلام کرده و کارفرمایان نیز از طریق همین سامانه می‌توانند با ورود به سامانه و در کوتاهترین زمان ممکن نیروی کار مورد نیاز خود را تامین کنند.
وی افزود: با فعال شدن این سامانه که به بهتر شدن فضای کسب و کار منجر می‌شود هم زمینه ارتباط کارجو با کارفرما در اسرع وقت فراهم می شود و هم عدالت در توزیع فرصت های شغلی به بهترین شکل ممکن فراهم می‌آید.
وی با بیان اینکه سامانه جستجوی شغل فرصت مناسبی برای استفاده کارجویان از خدمات کاریابی ها و کاهش زمان و هزینه جستجوی شغل است، بیان کرد: سامانه جستجوی شغل یکی از راه‌های بهبود عملکرد کاریابی‌ها در زمینه اعلام فرصت‌های شغلی و ارتباط با کارفرمایان و کارجویان است.
کشاورزی در پایان افزود: کارجویان و کارفرمایان با مراجعه به این سامانه به آدرس https://shoghl.mcls.gov.ir اطلاعات خود را بارگذاری کنند.