یک جوان دهه هفتادی فرماندار دشتستان شد
یک جوان دهه هفتادی فرماندار دشتستان شد

ندای استان:صادق بوستانی به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد.

به گزارش ندای استان، احمد محمدی‌زاده در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دشتستان افزود: دشمن در این زمینه تلاش‌های زیادی می‌کند تا مردم را از نظام و دولت مایوس کند ولی همان طور که تاکنون راه به جایی نبرده در آینده نیز راه به جایی نمی‌برد.

وی  اظهارداشت: بر اساس گام دوم انقلاب  جوان‌گرایی را در دشتستان رقم زدیم و یک کادر مدیریتی جوان و تحصیل کرده را در دشتستان برای خدمت به مردم این شهرستان معرفی کردیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: دشتستان ظرفیت‌ها و فرصت‌های زیادی دارد که برای اعتلای این شهرستان و استان باید از این ظرفیت‌ها که هم منابع انسانی است و هم زیرساختی است بخوبی استفاده کرد.
محمدی‌زاده ادامه داد: انتطار است با وجود مدیران لایقی که در دشتستان پرورش یافتند این نیروی جوان با کمک فرهیختگان، مدیران، فرماندهان انتظامی و نظامی و ائمه جمعه در راه پیشرفت شهرستان تلاش کند.

استاندار بوشهر: تضعیف انقلاب و فاسد نشان دادن مدیران از رویکردهای دشمن است

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: دشتستان ظرفیت‌های زیادی دارد که در مسیر پیشرفت شهرستان از تمام این ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

صادق بوستانی اضافه کرد: در این مسیر سترگ نگاه بر پایه اتحاد و همدلی خواهد بود که با میدان دادن به جوانان این مهم بخوبی میسر خواهد شد.

در این آیین از خدمات فتح الله نوروزی فرماندار سابق دشتستان قدردانی و صادق بوستانی به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد.

صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان، متولد ۱۳۷۰ و دارای دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران و سابقه خدمت در اداره امور بین الملل مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری را  در کارنامه کاری خود داراست.