بوشهر گران‌ترین شهر ایران است
بوشهر گران‌ترین شهر ایران است

ندای استان:صفایی بوشهری گفت:قیمت‌ها در بوشهر بالاتر از سایر نقاط کشور است و بوشهر در واقع گران‌ترین شهر ایران است

به گزارش ندای استان،آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با فرماندار و کارکنان فرمانداری بوشهر با تاکید بر لزوم ارائه خدمات بهتر و موثرتر به مردم اظهار داشت: مردم بوشهر همیشه در راستای حمایت از نظام اسلامی پیشگام بوده‌اند و باید بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

وی با اشاره به نرخ تورم افزود: متاسفانه تورم باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده و معیشت مردم به مخاطره افتاده که دولت سیزدهم در این مسیر باید اهتمام جدی داشته باشد و تورم را کنترل کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بوشهر گران‌ترین شهر ایران است خاطر نشان کرد: قیمت‌ها در بوشهر بالاتر از سایر نقاط کشور است و بوشهر در واقع گران‌ترین شهر ایران است و این مساله به هیچ وجه زیبنده نیست.

صفایی بوشهری تصریح کرد: مقابله با تورم و گرانی، شیوه‌های مختلفی دارد که باید با کار کارشناسی و دقیق، برنامه‌ریزی شود و باید در کنترل قیمت‌ها از تمام ظرفیت‌ها بهره ببریم.

وی یادآور شد: در عرصه اقتصاد و معیشت مردم در استان بوشهر باید کاری کنیم که بوشهر به عنوان الگو مطرح شود و برای غلبه بر گرانی، همت دسته جمعی مسئولان لازم است.

امام جمعه بوشهر گفت: در بحث مبلمان شهری و همچنین توسعه مناطق گردشگری در بندر بوشهر باید سرمایه‌گذاری شود و وظیفه مسئولان، ساماندهی به این امور است.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر نیز اولویت‌های شهرستان بوشهر را مطرح و از راهنمایی‌های امام جمعه بوشهر تقدیر کرد.