تعداد فوتی‌های کرونا در بوشهر به کمترین میزان در ۵۰ روز اخیر رسید
تعداد فوتی‌های کرونا در بوشهر به کمترین میزان در ۵۰ روز اخیر رسید

ندای استان:امروز ۲ فوتی جدید کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید که کمترین میزان از ۹ مرداد تا کنون به شمار می‌رود.

به گزارش ندای استان،طبق آمارهای روزهای گذشته پس از نهم مرداد که یک مورد فوتی کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید تا پیش از امروز کمترین تعداد فوتی‌ روزانه کرونا ۳ نفر بوده است اما امروز این تعداد به ۲ نفر کاهش یافت.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، قربانیان جدید کرونا را ۲ زن ۶۶ و ۶۵ ساله با سابقه بیماری کلیوی، قلبی و دیابت اعلام کرده است.

دکتر سعید کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۲۳۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ بیمار جدید وارد این بخش‌ها شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۰ مورد به کرونا، قطعی است.

او با بیان اینکه اکنون ۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: از این تعداد، ۱۸ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۷۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۵۳ نفر به کرونا مبتلا بوده‎اند.

کشمیری عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۸۴ هزار و ۸۴۲ مبتلا به این ویروس در استان بوشهر شناسایی شده‌اند که هزار و ۹۲۴ نفر جان باخته‌اند.