نمایندگان استان در مجلس افزایش بهای برق را پیگیری کنند
نمایندگان استان در مجلس افزایش بهای برق را پیگیری کنند

ندای استان:-امام جمعه دیر با بیان اینکه اقشار کم درآمد نمی‌توانند چنین مبالغی را پرداخت کنند، تاکید کرد: از نمایندگان استان بویژه نماینده شهرستان درخواست می‌کنم این مسئله را در مجلس پیگیری کنند.

به گزارش ندای استان،حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در گفتار و رفتار باید عدالت داشته باشیم، اظهار داشت: انتقاد از مسئولان و مطالبه گری و پرسش گری حق همه شهروندان است و مسئولان هم باید انتقادپذیر و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

امام جمعه بندر دیر افزود: در فضای مجازی مرتب مشاهده می‌کنیم افرادی خواسته و مطالبه‌ای دارند، کمبودی در شهرستان است، در بیمارستان کمبودی هست که این را با تمسخر و توهین بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم خواسته بحق خود را بگویند منتها از تعبیراتی که با عدالت و تقوا سازگار نیست، استفاده نکنند البته مسئولان هم که می‌خواهند پاسخ بدهند باید حرمت و کرامت انسانی مردم را نگاه دارند.

حسینی با بیان اینکه مسائل شهرستان را مرتب پیگیری می‌کنم، گفت: اخیراً بحث گرانی نرخ برق و قبوض برق داشتیم که با مدیریت شبکه برق تماس گرفتم و ایشان گفتند این نرخ از مرکز مشخص شده و ما فقط می‌توانیم آن را قسطی کنیم.

وی با بیان اینکه اقشار کم درآمد و بی درآمد نمی‌توانند چنین مبالغی را پرداخت کنند، تاکید کرد: از نمایندگان استان بویژه نماینده شهرستان درخواست می‌کنم این مسئله را در مجلس در ارتباط با وزیر نیرو دنبال کنند.

وی افزود: در گرمای طاقت فرسای استان بوشهر مگر می‌شود یک ساعت کولر را خاموش کرد؛ آقایانی که آنجا می‌نشینند و نرخ گذاری می‌کنند در ایام تابستان به استان بوشهر و شهرستان دیر تشریف بیاورند اگر توانستند مثل چیزی که برای مردم تعیین تکلیف می‌کنند زندگی کنند آن موقع ما هم راضی می‌شویم.

امام جمعه دیر با اعلام اینکه مسئولان شهرستان و نماینده مجلس پیگیر برطرف کردن کمبودهای بیمارستان هستند، عنوان کرد: اخیراً موضوع سی تی اسکن و دیالیز بیمارستان شهرستان دیر پیگیری شده است که امیدواریم این مشکلات کم کم حل شود.

وی یادآور شد: درباره مسائل دیگری مانند زمین خواری و حفظ محیط زیست شهرستان که در فضای مجازی مطرح شده بود با مسئولان مربوطه صحبت کردیم که پیگیری شود.

  • منبع خبر : مهر