۴ نفر دیگر در بوشهر قربانی کرونا شدند
۴ نفر دیگر در بوشهر قربانی کرونا شدند

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت:با ثبت ۴ فوتی جدید، تعداد قربانیان کرونا در استان به هزار و ۹۱۹ نفر رسید.

به گزارش ندای استان، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۲۶۷ نفر عنوان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۱ نفر به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: ۲۰ نفر از این تعداد، در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ثبت ۴ مورد فوتی دیگر بیان کرد: ۲ مرد ۸۱ و ۶۹ ساله با سابقه بیماری قلبی، فشارخون و دیابت، یک مرد ۵۸ ساله بدون سابقه بیماری و یک زن ۴۴ ساله با سابقه بیماری تیروئید، قربانیان جدید کرونا هستند.

کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۶۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۱ نفر به کرونا مبتلا بودند

او عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۸۴ هزار و ۵۵۱ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده و هزار و ۹۱۹ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.