صنایع از فوتسال استان بوشهر حمایت کنند
صنایع از فوتسال استان بوشهر حمایت کنند

ندای استان:دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: صنایع مستقر در استان بوشهر حمایت مناسبی از فوتسال استان داشته باشند.

به گزارش ندای استان،حسین مرادی صبح پنجشنبه در نشست با اعضای دپارتمان فوتسال هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: نگاه فدراسیون فوتبال به فوتسال مثبت و پیگیر برگزاری لیگی پویا در تمامی رده‌های سنی است.

وی اضافه کرد: بررسی‌های ما نشان می‌داد که با وجود ظرفیت‌های گسترده در استان بوشهر و علاقمندی جدی به ورزش فوتسال، می‌توانیم جز استان‌های پیشرو در برگزاری لیگ‌های فوتسال پایه‌ای در سطح کشور باشیم.

دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر بیان کرد: انتظار می‌رود که در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی، صنایع بزرگ استان و به خصوص پتروشیمی‌ها به عنوان حامی از تیم‌های باشگاهی فوتسال استان بوشهر حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با استفاده از خرد جمعی و همکاری تمامی دلسوزان، کارشناسان و مدیران تیم‌های فوتسال، مسابقات لیگ امسال را در استان بوشهر با کیفیت مناسب برگزار کنیم.

مرادی با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه فوتسال در کشور دارای جایگاه مهمی است افزود: سعی ما این است که با برگزاری لیگ منظم استان، زمینه شناسایی استعدادهای این ورزش را فراهم و به کشور معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا و در چهارچوب وظایف و بر اساس بخشنامه‌ها و دستور العمل های فدراسیون فوتبال مسابقات امسال را با بهترین کیفیت ممکن آغاز و به سرانجام خواهیم رساند.

سعید خضری رئیس دپارتمان کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان بوشهر زمان و نحوه اجرای مسابقات فوتسال در تمامی رده‌ها را با جزئیات اعلام و در مورد نحوه برگزاری مسابقات، زمان برگزاری، چگونگی و شرایط فوتسال استان مطالبی عنوان کرد.