کمک ۲۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری به بیمارستان برازجان
کمک ۲۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری به بیمارستان برازجان

ندای استان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شورا و شهرداری برازجان تجهیزاتی به مبلغ ۲۵۱ میلیون تومان به بیمارستان شهید گنجی این شهر اهدا کردند.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر بیان کرد: با شروع موج جدید همه‌گیری کووید ۱۹ برای خدمت رسانی بهتر به مردم شهرستان دشتستان، بیمارستان شهید گنجی به تجهیزات پزشکی و درمانی برای آسانی درمان بیماران نیاز داشت.

او افزود: با مبلغ اهدا شده از طرف شهردار و شورای شهر برازجان تجهیزاتی از جمله ۴ دستگاه نمایشگر علائم حیاتی با پایه، ۳ دستگاه الکتروکاردیوگراف با پایه و ۱۰ عدد برانکارد به این بیمارستان اهدا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با تشکر از مسئولان برازجان برای انجام این کار خیر، بیان کرد: حمایت مسئولان باعث دلگرمی بیشتر دیگر خیرین شده و همچنین باعث ترویج فرهنگ اهدا و کمک به عرصه سلامت در جامعه است.

کشمیری عنوان کرد: مردم می‌توانند در تماس با هیات امناء شبکه بهداشت و درمان، شورای خیرین، رابط امور خیرین و یا مراجعه به شبکه بهدشت و درمان، کمک‌های خود را بر اساس نیازمندی‌های موجود به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهدا کنند.