کرونا جان ۷ بوشهری دیگر را گرفت
کرونا جان ۷ بوشهری دیگر را گرفت

ندای استان:کرونا رخت عزا بر تن هفت خانواده بوشهری کرد، همان طور که پیش از این هزار و ۳۶۴ خانواده دیگر را داغدار عزیزانشان کرده بود.

به گزارش ندای استان،آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته ۳۴۱ نفر دیگر به کرونا مبتلا شده‌اند.

دیروز تعداد مبتلایان شناسایی شده ۶۱ هزار و ۶۳۰ نفر و امروز ۶۱ هزار و ۹۷۱ نفر اعلام شد.

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷۳ نفر به کرونا، قطعی است.

سعید کشمیری تعداد بیمارانی را که اکنون در این بخش‌ها بستری هستند، ۵۱۳ نفر اعلام کرد.

او با اشاره به اینکه اکنون ۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، افزود: ۱۴ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ثبت ۷ مورد فوتی جدید بر اثر کرونا، ادامه داد: سه مرد ۹۲، ۶۰ و ۳۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، مغزی، فشار خون و دیابت و چهار زن با ۷۷، ۶۸، ۶۵ و ۳۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای مغزی، ریوی، دیابت و فشار خون، فوتی‌های جدید کرونا را در استان تشکیل می‎دهند.

کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۰۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸۶ نفر به کرونا مبتلا بودند.

او بیان کرد: کرونا تا کنون جان هزار و ۳۷۱ نفر را در استان بوشهر گرفته است.