ساعت کار ادارات استان بوشهر تا ۱۲ ظهر شد
ساعت کار ادارات استان بوشهر تا ۱۲ ظهر شد

ندای استان:ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و اداری این استان برای مدیریت بهینه مصرف برق و جلوگیری از هرگونه بحران انرژی و قطعی برق در فصل تابستان تغییر می‌کند.

به گزارش ندای استان،حسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تأکید بر مدیریت مصرف در برق آب اظهار داشت: در فصل تابستان به سبب شدت گرما و افزایش دمای هوا، مصرف آب و برق افزایش می‌یابد که برای جلوگیری از بحران باید فرهنگ مدیریت مصرف در دستور کار همگان قرار بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر مصوبه هیئت وزیران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس این مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر و بر اساس درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و اداری این استان برای مدیریت بهینه مصرف برق و جلوگیری از هرگونه بحران انرژی و قطعی برق در فصل تابستان تغییر می‌کند.

وی با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات استان بوشهر از امروز، خاطر نشان کرد: ساعت کار ادارات استان بوشهر از روز دوشنبه (امروز) ۱۴ تا ۲۳ تیرماه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.

ابراهیمی، خاطر نشان کرد: مراکز بهداشتی، درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، پاسگاه‌ها نظامی و انتظامی، بخش‌های اجرایی و خدمات شهرداری‌ها و واحدهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی مربوط به قانون امور مالیاتی مشمول این ابلاغیه نیستند.

وی، با بیان اینکه ابلاغ ساعت کار جدید ادارات شامل واحدهای ستادی بانک‌های استان بوشهر هم می‌شود گفت: ساعت کاری شعب بانک‌ها توسط شورای هماهنگی بانک‌های استان اعلام می‌شود و تمامی واحدهای ستادی بیمه‌های استان مشمول ساعت کاری اعلام شده می‌باشند.