بیش از ۲ هزار نفر حامی کودکان و نوجوانان نیازمند بوشهر شدند
بیش از ۲ هزار نفر حامی کودکان و نوجوانان نیازمند بوشهر شدند

ندای استان:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر گفت: دو هزار و ۲۰۰ نفر در ماه مبارک رمضان برای حمایت از کودکان و نوجوانان نیازمند استان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ندای استان، احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر بیان کرد: در ماه مبارک رمضان طرح‌هایی در دست اجرا داشتیم که با همراهی نیکوکاران به خوبی به اجرا درآمدند.

او ادامه داد: یکی از این طرح‌ها گسترش حضور نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و محسنین برای حمایت از کودکان و نوجوانان بدون سرپرست یا نیازمند بود که بر این اساس، دو هزار و ۲۰۰ نفر برای مشارکت در این طرح‌ها اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با اشاره به اینکه بیش از ۷ هزار نفر در قالب این دو طرح زیر پوشش این نهاد هستند، عنوان کرد: به این ترتیب چهار هزار و ۴۰۰ مددجوی زیرپوشش طرح اکرام ایتام و محسنین دارای حامی شدند.

لطفی، توزیع غذای گرم را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: در این ماه با مشارکت خیران، ۴۰۰ هزار دست غذا با رعایت کامل اصول بهداشتی در آشپزخانه‌هایی در نقاط مختلف استان پخته شد و پیش از افطار به دست نیازمندان رسید.

او بیان کرد: همچنین در ماه رمضان ۳۸ هزار بسته غذایی تهیه و میان مددجویان توزیع شد.