کیفت نان در گناوه پایین است
کیفت نان در گناوه پایین است

ندای استان:فرماندار شهرستان گناوه ضمن انتقاد از کیفیت بد نان در این شهرستان گفت: مردم حق دارند در ازای پولی که می‌دهند نان باکیفیت سر سفره ببرند.

به گزارش ندای استان، غلامرضا مهرجو ، فرماندار گناوه در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه نانوایی‌ها می‌توانند کمک زیادی در قطع این زنجیره کنند، عنوان کرد: مردم روزانه با نانوایی‌ها سروکار دارند و اگر این فرهنگ سازی در بین مردم گسترس یابد که همان طور که کارت عابر بانک جهت خرید نان لازم  است ماسک نیز ضرورت دارد.

مهرجو گفت: نانوایی‌ها مکلف هستند که به افرادی که بدون ماسک هستند نان تحویل ندهند تا نیاز به ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بین مردم رایج شود.

او ضمن انتقاد از وضعیت بد نان در شهرستان گناوه، تاکید کرد: مردم حق دارند در ازای پولی که بابت نان می‌دهند نان باکیفیت سر سفره ببرند.

فرماندار گناوه عنوان کرد:  مسئولین اتحادیه نانوایی‌ها باید نظارت بیشتری بر نانوا‌ها داشته باشند تا سطح کیفی نان بالا برود.

او بیان کرد: در گناوه تنوع نانی وجود ندارد و همین امر باعث شده رقابتی وجود نداشته باشد و اگر چندین تنوع نانی وجود داشت که مردم انتخاب کنند به طور حتم سطح کیفیت نان نیز بالاتر می‌رفت.

فرماندار گناوه گفت: هدف ما رضایت مردم است و اگر یارانه‌ای بابت نان تعلق می‌گیرد باید نان باکیفیت نیز سر سفره مردم برود و رضایت آن‌ها را در پیش داشته باشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به سال تولید و پشتیبانی و مانع زدایی باید کار‌های تبلیغاتی گسترده‌ای صورت بگیرد تا آثار حقیقی و عینی آن در جامعه پیدا شود.

او افزود: موانع تولید در همه حوزه‌ها اعم از سیاسی، حقوقی و دیگر موارد با کمک همه دستگاه‌ها رفع شود تا در شهرستان کسانی‌ که در حوزه تولید کار و فعالیت اقتصادی دارند به عنوان افرادی محبوب معرفی شوند.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه به طور حتم هرکسی در هر جایگاهی می‌تواند نقش تاثیر گذاری در رفع موانع و حمایت از تولید داشته باشد، ادامه داد: بستری ایجاد شود تاسرمایه‌های مردم به سمت تولید برود؛ تولیدی با کیفیت در خور شان مردم و با پتانسیل شهرستان .

مهرجو در مورد شیوع کرونا در گناوه گفت: گسترش این ویروس در گناوه به شدت رو به افزایش و روند آن صعودی است و مردم باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به کادر درمان کمک کنند تا بتوانیم از این پیک هم عبور کنیم.

او ادامه داد: دست نیاز به سوی مردم دراز می‌کنیم و از آن‌ها میخواهیم که با زدن ماسک و فاصله اجتماعی و همچنین قطع همنیشنی‌ها و دور همی‌های خانوادگی در قطع زنجیره این ویروس به ما و کادر درمان کمک کنند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان