ماجرای آب در بنزین یکی از جایگاه‌های سوخت بوشهر چه بود؟
ماجرای آب در بنزین یکی از جایگاه‌های سوخت بوشهر چه بود؟

ندای استان:روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر وجود آب در بنزین یکی از جایگاه‌های سوخت این شهر را تکذیب کرد.

به گزارش ندای استان،مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: تصویری که در فضای مجازی با عنوان وجود آب در بنزین عرضه شده در یکی از جایگاه‌های سوخت بوشهر منتشر شده است، شایعه است  و چنین موردی صحت ندارد.

مهرداد بیوکی افزود: واحد کنترل کیفیت این شرکت فرآورده بنزین عرضه شده در این جایگاه را آزمایش کرده است و استاندارد‌های لازم را دارد.

او ادامه داد: این جایگاه مهم‌ترین جایگاه توزیع سوخت در شهر بوشهر است و روزانه ۹۰ هزار لیتر بنزین توزیع می‌کند و هر هفته کارشناسان واحد کنترل کیفیت نمونه سوخت آن را بررسی می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر عنوان کرد: تا کنون موردی از شکایت در خصوص وجود آب در بنزین این جایگاه به ما اعلام نشده و هیچ تغییری در میزان فروش این جایگاه رخ نداده است. در صورتی که اگر این اتفاق افتاده بود و خودروها دچار مشکل می‌شدند به طور حتم باید مراجعه به این جایگاه کاهش می‌یافت.

بیوکی گفت: صاحب این جایگاه سوخت از سازنده و ارسال کننده این تصویر در فضای مجازی شکایت کرده و این شکایت از طریق پلیس فتا در حال پیگیری است.