محدودیت رفت و آمد به بوشهر آغاز شد
محدودیت رفت و آمد به بوشهر آغاز شد

ندای استان:معاون استاندار بوشهر گفت: با توجه به نارنجی شدن شرایط شیوع کرونا در مرکز استان، ورود به شهرستان بوشهر ممنوع شد

به گزارش ندای استان،محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: با اعلام ستاد مقابله با کرونای کشور، شرایط شهرستان بوشهر از نظر شیوع کرونا از رنگ زرد به رنگ نارنجی تغییر کرده و بر همین اساس محدودیت‌های جدیدی در رفت و آمد به و از این شهرستان ایجاد شده است.

او افزود: برابر اعلام جدید وضعیت شهر‌ها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان بوشهر به رنگ نارنجی درآمده که برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مسافرت «از» و «به» این شهرستان ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اعمال ممنوعیت از امروز اول فروردین آغاز شده است، عنوان کرد: در رنگ‌بندی جدید و با اعلام ستاد ملی کرونا، ۷۲ ساعت به مسافران شهر‌های قرمز و نارنجی (شهر‌هایی که جدید قرمز و نارنجی شده‌اند)، فرصت بازگشت داده می‌شود و بعد از پایان مهلت جریمه می‌شوند.

ایرانی بیان کرد: اعمال ممنوعیت ورود و خروج با هماهنگی نیروی انتظامی (راهنمایی و رانندگی) انجام می‌گیرد.

اکنون در استان بوشهر شهرستان‌های کنگان، دیلم، گناوه و بوشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و ۶ شهرستان‌ دیگر استان در وضعیت زرد هستند.