۱۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های ورزشی استان مصوب شد
۱۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های ورزشی استان مصوب شد

ندای استان:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تصویب اجرای طرح‌های ورزشی در سفر استانی رئیس جمهور گفت: این پروژه‌ها سال آینده با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان تکمیل و افتتاح می‌شود.

به گزارش ندای استان، علی درویشی عصر امروز در بررسی طرح‌های ورزشی استان بوشهر با اشاره به سفر رئیس در انتهای سال ۱۳۹۷ به استان و تصویب اعتبارات این سفر به طرح‌های ورزشی اظهار داشت: در این سفر در مجموع پروژه‌های متعدد زیرساختی از جمله طرح‌های ورزشی تصویب شد.

وی، با بیان اینکه در شهر بوشهر ۲ پروژه ورزشی در سفر رئیس جمهور مصوب شد تصریح کرد: هر کدام از این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز شد و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از آغاز ساخت سالن اختصاصی ژیمناستیک و سالن ۳ هزار نفری شهر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: سالن ژیمناستیک با مراحل تکمیل و آماده سازی و سالن ۳ هزارنفری شهر بوشهر نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

درویشی با بیان اینکه اعتبارات استانی این طرح‌ها مصوب شده است افزود: اعتبارات ملی این پروژه‌ها در سال آینده مصوب و  این ۲ پروژه درمجموع با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی، با بیان اینکه هر ۲ پروژه فعال هستند گفت: هزینه تمام شده پروژه ژیمناستیک ۴۰ میلیارد تومان و سالن ۳ هزار نفری ۷۰ میلیارد تومان است.

  • منبع خبر : تسنیم