معلم دیری ۲۲ تبلت به دانش آموزان هدیه داد
معلم دیری ۲۲ تبلت به دانش آموزان هدیه داد

ندای استان:مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: مریم ابراهیمی فرهنگی نیک اندیش دیری با اهدا ۲۲ تبلت به دانش آموزان نیازمند لبخند رضایت را به لبهای آنان نشاند.

به گزارش ندای استان، احمد عبدالله زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر اظهار داشت: شرایط تحصیلی امسال بسیار متفاوت تر از سال‌های قبل بوده و با مشارکت و همکاری همه جانبه و تلاش مضاعف فرهنگیان و خیرین و مردم توانستیم برخی از موانع تحصیل دانش آموزان را برطرف کنیم.

عبدالله زاده گفت: مریم ابراهیمی از جمله فرهنگیانی است که با دستان سخاوتمند خود در این روزهای سخت اقتصادی با همت و ایثار توانست ۲۲ تبلت را به دانش آموزان نیازمند هدیه کند.

وی افزود : معلمانی در بین ما وجود دارند که با حقوق و دستمزد اندک برای دانش آموزها تبلت یا گوشی هوشمند خریداری و هدیه نمودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر خاطر نشان کرد: چنین معلمانی که رفتار ایثار و خود گذشتگی را نشان می دهند در واقع تعبیری زیبا از رفتار و خود گذشتگی بسیاری از انسانهای نیک اندیش می باشد.

وی بیان کرد : مدرسه مکانی برای یادگیری همدلی و نوع دوستی است و معلمان با همدلی و فداکاری خود می توانند آینده ای زیبا را برای دانش آموزان بسازند.