انتصاب دو زن شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر
انتصاب دو زن شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر

ندای استان:طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مدیر جدید طرح های توسعه منابع آب، مدیر جدید دفتر قراردادها و رئیس گروه درآمد و مشترکین شرکت معارفه و منصوب شدند.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، در ابتدای این نشست مهندس علی محمدی در سخنانی، جا به جایی مدیران را یکی از عوامل پویایی یک سازمان دانست و اظهار داشت: یک مدیر یا کارشناس پتانسیل های مختلفی دارد که پس از کسب تجربه می توان در دفتر یا مجموعه ای دیگر، از تجربیات و دیگر توانمندیهای آن استفاده نمود و بالطبع این مهم، بالندگی، ارتقاء و نشاط فرد و سیستم را به همراه خواهد داشت.

وی به کارنامه موفق شرکت آب منطقه ای اشاره کرد و از مدیران جدید خواست همچنان خدمت رسانی به مردم، شفافیت و در رأس همه رضایت الهی را در نظر داشته باشند و با تمام توان و قدرت در اجرای تحقق سیاست های صنعت آب و برق و برنامه های وزارت نیرو گام بردارند.

وی نقش مدیریتی بانوان را نیز در سطوح مختلف شرکت ستود و افزود: شناسایی بانوان توانمند و استفاده از آن ها در سطوح مدیریتی از دیگر برنامه های این شرکت بوده است.

در ادامه این نشست، آقای مهندس جهانگیر کدخداپور به عنوان مدیر طرح های توسعه منابع آب و خانم ها مهندس مرضیه درخشان و مهندس مریم کشاورزی به ترتیب به سمت مدیر امور قراردادها و رئیس گروه درآمد و مشترکین شرکت معارفه و منصوب گردیدند.

این گزارش می افزاید در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر از همکار مرحوم و فقید “مریم پیرینه” از کارشناسان گروه درآمد و مشترکین که اخیراً به دیار باقی شتافت، قدردانی و یاد وی را گرامی داشت.