سانحه رانندگی در دشتی ۲ قربانی گرفت
سانحه رانندگی در دشتی ۲ قربانی گرفت

ندای استان: رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی در شهرستان “دشتی” خبر داد و گفت : بر اثر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با پراید ۲ نفر مجروح و ۲ نفر جان خود را از دست دادند .

به گزارش ندای استان،سرهنگ “جابر پاپری ” در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در شهرستان دشتی، محور”خورموج به محمد آباد” بلافاصله ماموران پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: بررسی های اولیه نشان از این داشت، روبه روی روستای محمد آباد یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت حامل ۲ نفر برخورد کرده و سپس از محل متواری می شود.

 این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حادثه روبه روی روستا بوده، ۴ نفر از اهالی برای کمک به مصدومان که بر زمین افتاده بودند اقدام می کنند.

 سرهنگ پاپری تصریح کرد: در هنگام کمک رسانی یک دستگاه خودرو پراید که در حال تردد از آن مسیر بود در مجاورت محل حادثه توقف می کند که ناگهان یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید برخورد و از برخورد این ۲ خودرو  هر ۴ نفر از اهالی که برای امدادرسانی حاضر شده بودند مصدوم می شوند.

وی افزود: بلافاصله با حضور عوامل اورژانس در محل هر ۴ مصدوم به بیمارستان انتقال داده می شوند ولی متاسفانه ۲ نفر از آنها به دلیل شده جراحات وارده جان باختند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اعلام اینکه علت این حادثه هنوز در دست بررسی است گفت: تلاش برای شناسایی و توقیف خودرو سواری پراید که ابتدا از محل متواری شده بود نیز در دستور کار است.