اعمال محدودیتهای جدید:بازارهای ۴ شهرستان تعطیل می شود
اعمال محدودیتهای جدید:بازارهای ۴ شهرستان تعطیل می شود

گراوند گفت:در این راستا برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا بازارهای سرپوشیده ۴ شهرستان استان بوشهر از فردا به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.

به گزارش ندای استان، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در برخی از شهرهای استان بوشهر اظهار داشت: برای مقابله با انتقال ویروس کرونا باید همه اقشار جامعه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با قدردانی از اصناف و بازاریان در همکاری با ستاد مقابله با کرونا گفت: ادامه همکاری نقش مهمی در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا دارد و همه مردم باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

استاندار بوشهر از ایجاد محدودیت‌ها در مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس پیشنهاد ستاد استانی مقابله با کرونا در استان و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، بازارهای سرپوشیده ۴ شهرستان بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه از فردا به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.

گراوند با تاکید بر رعایت دستورالعمل ابلاغی افزود: بر اساس این مصوبه همه موظف به رعایت آن در راستای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا هستند و با متخلفان برخورد قاطع قانونی می‌شود.

محدودیت‌های جدید کرونایی در استان بوشهر اعمال می‌شود

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: به دلیل روند صعودی شیوع ویروس کووید ۱۹ در این استان و ضرورت اعمال برخی محدودیت‌ها با موافقت ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های جدید در این زمینه از فردا ( پنجشنبه ۱۲ تیرماه) به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

دکتر سعید کشمیری افزود: براین اساس بازارهای سرپوشیده در شهرهای قرمز  این استان شامل بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه تعطیل می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین ۵۰ درصد کارکنان در دستگاه‌های اجرایی خود حاضر و مابقی باید دورکاری انجام دهند و خطوط اتوبوس رانی نیز تعطیل است.

کشمیری اضافه کرد: افزون بر این همه مقررات و دستورالعمل‌های فرمانداران در زمینه اعمال برخی محدودیت‌ها از جمله جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی در تالارها و باغ‌ها، ختم و تعطیلی پارک‌ها و ساحل نیز در همه شهرها همچنان ادامه دارد.