مبتلایان به کرونا در بوشهر به ۱۶۰ نفر رسید/۱۴۵ نفر بهبود یافتند
مبتلایان به کرونا در بوشهر به ۱۶۰ نفر رسید/۱۴۵ نفر بهبود یافتند

ندای استان:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون ۱۴۵ نفر از آنان با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون ۱۴۵ نفر از آنان با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه ۲۹ فروردین ۱۶۰ نفر شامل ۸۹  مرد و ۷۱ زن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۶۰ نفر) تاکنون ۱۴۵ نفر از آنان با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند و ۴ نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمان خود هستند.
وی تصریح کرد: از ۳ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، دیر ۱ مورد و دشتستان ۲ مورد بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.